Video: Chella H – Love Chella

| December 8, 2012 | 18 Comments

Shot and chopped by Shank Robinson.

The people love Chella and they’re sure to love her more since she just dropped a visual for her rendition of Chief Keef’s current single. Grab the mp3 here if you missed it. Don’t forget to cop Chella’s new single, “Ugg Boots”, on iTunes¬†while you’re at it.


Tags:

Category: Chicago

About the Author ()

Some guy named Ty.

Comments (18)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. talkalot says:

    everybody fake do love Chella doe lol we just hate 2 admit it

  2. King Will says:

    Everybody loves to laugh at this shit lol. If she could actually rap then she might actually stand a chance but Nicki fucked it up for non-rap’n chicks like Trina and Diamond and chicks like Chella. If you a female without real bars then you can really hang it up or just hit the pole. No Hate just facts

  3. talkalot says:

    laugh or not Chella is very interesting i mean look how Sosa doing Chella is gonna pop soon watch

  4. Chief Sosa says:

    CHIEF KEEF LOVE CHELLA

  5. wtf says:

    sound like she just start rapin yesterday …..all these years still caint ride a beat how da hell she fuck up the cadence of the hook when it already laid out for u AMATUER

  6. reallydoe says:

    Chella is such a hood bitch she need to chill before she go back 2 jail i like her songs tho she just too ghetto for me #TeamRichGirls

  7. are u serious? says:

    Get a fukin job.. its ova, u suck!!!!!

  8. chitownkrazy says:

    just do porn shorty. you’ll make a lot more money there than u would rappin

  9. HowardStJungleBaybee says:

    Man, Chella, you play yourself all the got damn fuckin time, you wack, you aint the queen of Chicago, aint no streets ever name you that, maybe just you and 15 of your hood rat friends. the streets love bustdowns, exactly what you are. give it up already. Tink from Cal City, & shorty will give you the bizz on this rapping shit. id have her over you for queen of Chicago. Just cause Shawnna fuck with you, dont mean you can take that. like the comment above.. do some porn.

  10. Fli-Town says:

    Female rappers in Chicago better than chella h = murda meek , L streets, tink, sasha go hard(who actually has the sound chella struggles to achieve),katie got bands.. lbvs, k.Valentine , its even some more who.names I don’t know jus seen em around and of course I didn’t include shawna , psalm one , n brat …..Chella is a trainwreck leaking hazardous material dis bitch don’t put out mixtapes she put out #STRUGGLETAPES executive produced by da dicks she doin ……..now let marinate …….

  11. Fli-Town says:

    Shit dat lil girl princess nauwesa (spellcheck flow better real talk n she jus a lil girl who carries herself as more of a lady theen chella…….

  12. reallydoe says:

    say what u want about chella but somebody like her right now cause her buzz is unheard of for any girl from chicago inspite of the dicks she be doin

  13. nodoubtpt says:

    AND THE WINNER OF THE AWARD FOR WORST FEMALE MC IN THE HISTORY OF FEMALE MC’S GOES TO THE ONE AND ONLY “CHELLA H”. THIS WACK BITCH WORSE THAN KATIE AND SASHA, AND IT DON’T GET NO WORSE THAN THAT. NO BARS WHATSOEVER. @3DMIMI, TINK AND MEEK GOT NEXT FOR ‘2013. THEY GOT BARS. THIS BITCH A JOKE!

  14. get yo life says:

    Why is evrybdy sayin the same thing abt this bitch? The video has nonthin to do wit the song. U wud have thought she wud b in the streets n the fans goin crazy. But instead shes in an apt cooking tacos. Did yall peep the moncler jacket? But Shorty dnt own a car… Mann u a broke hoe n my chellah voice.

  15. hoodstar says:

    tough crowd….

  16. CALLINGOUTWACKHOES says:

    CHELLA H IS KILLING THE RAP GAME RIGHT NOW! ALL THE FEMALE RAPPERS SICK THEY ASS NOT MAKING NO NOISE SWEAR THEIR ASS IS QUIET MEEK SASHA KATIE TINK L STREETZ SHAWNNA SICK THEY CAN’T MAKE A RADIO OR CLUB HIT TO SAVE THEIR LIFE

  17. I enjoy what you guys are usually up too. Such clever work
    and exposure! Keep up the great works guys I’ve incorporated you guys to my own blogroll.

Leave a Reply